Monday, April 5, 2010

Mate bengkak.adoiyai!!

menyirap gila kalau bangun pagi,pastu time nk bukak mate rase cam pedih.Itu time sape bwat hal jer,rase cam nk gaduh jer.yer la,mate da sakit kan..tambah plak kalau ade orang bwat hal,tak rase cam serabut kepale otak.Tu tak per la,tak kisah sangat sebab semua orang pown pernah kena.yang aku tak tahan nye,ade ker patut housemate aku cakap aku kena kencing lipas.Aku sendiri pown tak paham cam mane lipas bleh terbang or berjalan kat badan aku,ending nye kencing kat mate aku.Ade ker logik.biol!Semalam aku jumpa gf aku,.aku pown cakap la aku nak g jumpa doktor.pastu bleh plak dia story kt aku yang time babah dia kena same ngan aku,time jumpa doktor..doktor tu cocok mata babah dia,bagi benda kat mate babah dia tu pecah.aku bukan kemain takut.adoiyai,seb baik la skang da ok sket.tu jer nk story.pengajaran nye,make sure rumah korang x der lipas.maw nye lipas tu nakal.jd la cm aku..renung2 kn dan selamat beramal.


0 comments:

Post a Comment